FANDOM

Aimi Tomiko

​Aimi Tomiko e un ninja din satul frunzei,dar care,fortat de imprejurari,evadeaza si ajunge in satul de nisip.Acolo invata sa isi ascunda emotiile si sa isi canalizeze chackra mai bine.Devine eleva lui Chyo,iar Temari este senpaiul ei.

Sad

Aimi

In satul de nisip il intalneste pe viitorul ei sot,Kairu Inoue care o salveaza pe aceasta de la moarte oferindu-i apa si carand-o pana la kazekage.Plange cateva zile pentru ca membrii familiei ei au incercat sa o asasineze,dar isi revine pentru ca realizeaza ca vrea sa se razbune pe clanul ei.Anii trec si ea devine un mastru papusar,antranat de Chyo,dar Temari o invata si ea niste trucuri.In timp descopera ca si ea are abilitatea de a folosi chackra in tilul Tomiko,inclusiv sa zboare.Este de foarte multe ori rapita pentru capacitatile posedate,iar de foarte multe ori,multi vor sa o omoare pentru a-i fura chackra.AICI INTERVIN FOARTE DES SOTUL EI,PRECUM SI KAZEKAGELE.

Parintii ei au crezut-o pe fiica lor moarta,asasinnarea ei,sau mai bine zis,tentativa de asasinare fiind tinuta secreta fata de restul clanului.Aceasta se intoarce in satul natal si are parte de o confruntare oribila cu unul din clanul tomiko.

Reusind sa treaca testul clanului ei,ea este lasata sa traiasca si numele ii este reabilitat.Clanul dorea sa o ucida pentru ca era prea slaba si putea fi repede prinsa si chacra ei furata.Ea a demonstrat ca se poate apara si ca are cu mult abilitati peste clanul tomiko,obtinute din antrenamentele cu Chyo.

Aspect

Ea are ochii albastri,dar datorita abilitatilor ei tip Tomiko aceastia se schimba in functie de starea posesorului.De cele mai multe ori ochii ei devin roz cand puterea ii e aproape pe sfarsite,sau cand e pur si simplu obosita de la antrenamente.La toti Tomiko se schimba culoare ochilor in functie de cum se simt,dar la niciunul in acelasi mid.Spre exemplu,la mama ei se schimba in verde cand e obosita.

Parul

Este alb cu nuanta de gri,prins foarte des intr-o coada de cal,partial despletita.

Hainele

Mult albastru si negru sau pur si simplu stil jounin

Personalitate

Cand era mica era fricoasa,dar dupa atatea incercari a evoluat intr-o femeie curajoasa,care uneori intrece masura si e des batuta de Tsunade.Cuvintele ei sunt in general vulgare si cauta mereu scandal.S-a mai potolit cand si-a cunoscut prima serie de gemeni si atrebuit sa fie o mama model.Sotul Ei,Kairu Inoue a fost mereu o fire calma si rabdatoare ceea ce a ajutat-o pe Aimi mult.

Aimi Tomiko

[1]

(JAPANESE NAME, ROMANJI)

Debut

Appears in

Naruto, Naruto Shippuden

Voice Actors

Japanese

Ryoka Yuzuki

English

Jennifer Chihi 

Personal

Birthdate

[2] August 11

Gender

Female

Age

Part I: 20-21
Part II: 23-24

Height

Part I: 166cm
Part II: 168cm

Weight

Part I: 55kg
Part II: 56kg

Blood type

O

Classification

Jonin

Affiliation

[3] Konohagakure [4] Sunagakure

Team

Team 17
Team Nishimura

Rank

Nina Rank

Part I: Jonin
Part II: Jonin

Academy Grad. Age

12

Chūnin Prom. Age

15

Family

Tomiko Nana(grandmother)

Nature Type

Wind Release

Jutsu

Wind Release: Great Task of the Dragon Wind Release: Wind Cutter Technique

Tools

Giant Folding Fan Kunai

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Intelligence Strength Speed Stamina Hand seals Total
First 2 2 1 2 2 3 1.5 1 14.5
Second 2 2.5 1 2.5 2 3.5 1.5 2 17
Third 4 4 2 4 3 4 2 4 27

Couple kairu and aimi by adrianahunyadijounin-d7s907h

kairu si aimi

Kairu si Aimi dezvolta intai o relatie de prietenie,iar mai apoi se indragostesc unul de celalat.

Dupa moartea doamnei Chyo Aimi intra pentru un timp in grupul Akatsuki,dar este intoarsa in satul ei de catre Kairu.

Naruto OC-RPC-Aimi&Kairu-My heart will go on04:38

Naruto OC-RPC-Aimi&Kairu-My heart will go on